יום רביעי, 29 במאי 2019

אושר כהן מארח את עומרי 69 סגל - מה את עושה לי להורדה

אושר כהן מארח את עומרי 69 סגל - מה את עושה לי - 28.05.19

תמונה

מילים ולחן: אושר כהן, נדב ''נאבי'' אהרוני ועומרי 69 סגל.
עיבוד והפקה מוזיקלית: נדב ''נאבי'' אהרוני.








מילים:

תגידי כמה זמן אפשר לחיות בלי אהבה 
שברת את כל הלבבות בעיר את לא רואה 
נשמה זה לא בסדר 
בא לי שנהיה טיפה מעבר 
לא כמו החברים שלך ליום אחד 
וכולם משגעים אותי על קשר רציני
אז אלייך באתי בדיבור קצת ביישני 
האמת שקצת נלחצתי 
מה להגיד לך אני לא ידעתי 
תגידי זה כאב שאבא שלך גנן ?!

ולא ישנתי כל הלילה 
מה את עושה לי 
כמה בא לי 
להיות שלך 
לא ישנתי כל הלילה 
מה את עושה לי 
כמה בא לי 
להיות שלך 

י'כפרה לא גילית לי ת'עולם פה 
תרגעי לא עליי העוואנטות 
תנשמי שניה 
אני חי לי בקלאס יענו יאללה 
כל חבר אומר לי תזהר 
אתה נופל ומשם לא חוזר 
לא אכפת לי בשבילה 
אני מוכן להסתכן 
כי האמת הכל ראינו 
מתל אביב עד לסינגפור 
אני מאהב לטינו 
אל תעשי מזה עכשיו סיפור 

האמת שקצת נלחצתי 
מה להגיד לך אני לא ידעתי
תגידי זה כאב שאבא שלך גנן 

ולא ישנתי כל הלילה ....





להאזנה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה