יום רביעי, 22 במאי 2019

מאור אדרי + כרקוקלי - מי מחפש אותי - 21.05.19

תמונה

מילים ולחן: סתיו בגר, לירון וטלי כרקוקלי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: סתיו בגר.





מילות השיר:

מי מחפש אותי
אני פה
מי מחפש אותי
שיבוא
אל תחפש אותי
אני פה
שוב מחפש אותי
יאללה בוא

בוא תראה דקה
עושים לך פה
מסיבת פרידה
תביא תתמונות
בוא תרד אלי
נהיה לי עצוב
בוא תרד אולי 
נהיה לי שמח

איך תמיד בלילה זיקוקי דינור
הדמעות שלי מסתתרות מאחורי איפור
איך הפכתי ככה לברבור שחור
שוב השארתי תילדה שבי שם מאחור

מי מחפש אותי
אני פה
מי מחפש אותי
שיבוא
אל תחפש אותי
אני פה
שוב מחפש אותי
יאללה בוא

בוא תראה דקה
עושים לך פה
מסיבת פרידה
הביאו עוגות
בוא תרד אלי
אני פה
וואלה פה
יאללה בוא

איך תמיד בלילה זיקוקי דינור
הדמעות שלי מסתתרות מאחורי איפור
איך הפכתי ככה לברבור שחור
שוב השארתי תילדה שבי שם מאחור

שוב מחפש
תראה פה איזה נס
שוב מחפש
נשארתי על הכס
בוא תחפש אותי
בוא תחפש






להאזנה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה