יום ראשון, 13 באוקטובר 2019

אגם בוחבוט - סופות

בוגרת יותר: אגם בוחבוט עושה סופות

תוצאת תמונה עבור אגם בוחבוט - סופותרגע אחרי כיפור, אגם בוחבוט פותחת לנו את השנה בשיר חדש העונה לשם "סופות". האם גם הפעם היא הצליחה לעשות לנו סופה בלב?

הזמרת הצעירה, אגם בוחבוט, שעוד מעט חוגגת 16, כבר הספיקה לצבור רזומה מרשים, למרות גילה הצעיר. בין אם זה הזכייה "בבית ספר למוזיקה", הנחייה ב"הבנים והבנות", ומליוני צפיות בשיריה, ובין אם זה הצילומים לאדידס, הקלטת הפסקול ל"מלך האריות" ותפקידה במחזמר "רובין הוד" שיעלה לבמות בחנוכה. היום (ה') בוחבוט ממשיכה בכל הכוח, ומשחררת אלינו שיר חדש ומרגיע בשם "סופות".

בוחבוט פותחת לנו את השנה החדשה עם שיר אהבה מרגש, ואתם מנחשים מי האחראים עליו? אז לא אחר מצמד היוצרים הבלתי נפרד, אשר הספיקו לעמוד מאחורי מיטב הלהיטים הגדולים והאהובים עליכם - תמר יהלומי ויונתן קלימי. אנחנו חושבים שהסינגל החדש של אגם מעלה הילוך עם הבגרות המוזיקלית שלה, היא מצאה את הטביעה המוזיקלית שלה והפעם הולכת על סגנון קצת יותר כבד ממה שעשתה עד כה וזה בהחלט שורט ונוגע. יש משהו קצת עדן בן זקן-נוי פדלון בסגנון של השיר וזה הכי עבד עלינו.

בנוסף, הסינגל מלווה בקליפ נקי, לבן ומרגיע במיוחד בכיכובה של הזמרת שרק תורם לכל האווירה של מעין התחלה חדשה של בוחבוט. בקיצור, תוצאה מעולה ולהיט ממכר.


להאזנה בכל חנויות המוזיקה:

www.smarturl.it/z5176k

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה